今日好煩
原因:無
可能因爲就黎考試
D功課多到死
又音樂,IS,電腦
做到我白癡
就黎顛啦
又有家庭問題
仲有身體問題
唉
好火爆
大家最好5好聊火我
我發起火黎5係人甘品嘎
連媽媽都會閙
真係覺得自己好不孝
``````````````````````````
今日見到你5開心喔
5知道係未因爲我呢??
哈哈哈哈哈
可能係我多心啦
不過早知今日又何必當初呢??
你當初甘對我就會遇佐有今日啦