今日過得都ok開心啦
早上因爲無佐英文功課
所以比人罰企佐兩堂
妍妍
你真係令我好失望
點可以5做功課啊?
甘樣點樣實現我嘎目標啊?
只此一次
``````````````````````````````````
今日kai芷帶佐好多洗機碟同遊戲碟番黎
我以爲距可以幫我搞踮部腦
但係失敗佐
不過都算啦
你都盡佐力黎幫我
我好感謝你啊
整5好或者整坏佐我都5會怪你
更何妨今個星期日
哥哥過來幫我整電腦
我好開心啊
5使去求過個死人笵金明
求距幫我整下部腦係度啊吱啊佐
``~車~``
好了不起咩??
我份人係甘嘎
你幫我一次
我會幫番你十次
你今次5幫我
最好以後5好有野要我幫手
如果以後有野5好穩我
反正D人吹到自己甘踮
點會有野穩我幫手啊
係我念多佐啦
從今以後5好再打電話比我
``哼``
做同學使5使甘啊
幫下我又5使死
``車``
妍妍係never 勉強人地做野嘎
人地幫我係道理
5幫我又係道理
係香港係甘啦
你古係大陸咩
出句聲就有人幫你
生活係冷血世界就要自己去適應啦
`````````````````````````````````````````````````````
嚇死我
你今日對我做D甘嘎舉動
想嚇死人咩
想儸我電話??
哈哈
今次就比頭4個數字你
下次見到你就比埋后4個數字你
見到你好開心啊
ps 我覺得我好似**佐兩個人
點算??
|