今日係傻豬夢思嘎生日
我同恩恩為距準備佐個神秘party
——偷偷買佐個蛋糕比距(偷盈盈幫阿春興祝生日果條Q)
距好開心啊
我地都好開心啊
不過個傻豬今日為佐D無聊野哭佐啊
搞到我同恩恩因爲距笑到肚痛
(距比個蘋果扔親而哭啊)
真係好~~~
我又並病啦
今次係大傷風
點解我身體甘差嘎??
好辛苦
雁雁先好番無幾耐
又病
真無用
今日都有開心野嘎
就係IS摞佐82分
真係好開心
努力嘎結果
所以我從今以後一定會更加努力去讀書
為我同恩恩嘎秘密而努力啊
PS:妍妍同恩恩要加油!!
病要快快好番