| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 5 日 星期四  |
大帽山BBQ之旅  |
分類: 無聊野 |
呢兩日有好多節目
我都5得閑打日記添
尋日同d同班同學去唱k
都ok好玩
跟住又係葵芳行佐陣
就傻傻地甘自己搭車番佐屋企
都過得幾開心
第一次係hk唱k
原來hk噶k室係d純屬娛樂性嘎地方
真係好挂住大陸d k房啊
仲好挂住你地添
又勾起我d回憶
晚黑就同舅母去食飯
自己番屋企
因爲挂住你地
加上條路好黑
我竟然哭佐
我覺得自己好迷茫啊
路真係難行
失去佐你地係我身邊陪我顛
我真係好驚
我好孤獨啊
我無乜真心朋友
我無助果陣
真係需要你地噶幫助
——————————
今日去佐BBQ
大帽山真係大霧山
好大嘎霧
條路好模糊
好難行
就好似我現在一樣
——模糊
燒佐好多野食阿
不過好凍
我又穿得少
凍到吱吱震
不過都好快樂啊
因爲我地凍到攬埋一齊
好warm啊
第一次係hk燒野食
就有d凍得甘開心嘎回憶
真係快樂
BBQ完佐之後
同雪瀅係荃灣行佐陣街
跟住就同佐個傻豬去街
距話幫我穩工啊!!
好開心
如果距真係幫到我
我就答應距當係報答距
(乜事就保密啦)
今日都幾開心啦
聼日又同盈盈番教會
後日就可以番大陸拉
又可以同你地一齊
真係開心死我拉
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 87 | »
|