| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
煩  |
分類: 未分類 |
黎佐呢度甘耐
日日5係番學就係放學
5係上堂就係落堂
每日都徘徊係學校與家庭中〈錯,係婆婆屋企〉
好厭倦呢种生活
好想逃避
好想回到以前嘎日子
雖然以前每日都有做晤完嘎作業
雖然要面對無情嘎中考
但係現在我愛果种日子
因爲在那遙遠嘎地方
擁有屬於我自己嘎好朋友
距地5會懷疑我
距地會支持我
距地會幫助我
````````````
我係以前擁有自己嘎屋企
雖然媽媽5係經常係身邊
但係我都會覺得快樂
我都好自由
但係現在~~~
我後悔自己嘎自己當初嘎決定
我以前擁有甘自由,快樂嘎日子
擁有甘多嘎朋友
但係我自己仲晤知足
晤識得去珍惜
可以怪邊個呢??
——自己!!
流干佐眼淚
哭腫佐只眼
甘有咩用呢??
依家距地要中考
好緊張
但係我就5可以同距地一齊去面對
唉~~總之就~煩~煩~煩~
尋日上英文堂寫信比你地
但係比miss捉到
距以爲係love letter
叫我當住距面撕佐距
頂~我花佐甘多心機去寫
距竟然`````
頂~~火爆!!
呢個月仲發生佐好多野
一時三刻講5清楚
但係我就覺得自己好煩
好想你地陪係我身邊同我一齊去面對困難
真係好挂住你地啊!!
如果有機會比我簡多次
我當初一定5會走
5會離開我嘎爸爸、嫲嫲
仲有一d甘好嘎朋友
但係世界上有後悔葯賣嗎??
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | »
|