今日係星期六
個病好似無點好過
仲係好辛苦
早上番學
d死人英文語法學極都5明
又同miss搞到面阻阻(上堂寫信果件事)
想問又5敢去問
但係自己又5識
算啦
番去大陸問下豬sir啦
d英文真係越學越難啦!!
下午同恩恩去佐行街街
女仔都係貪靚
我地去佐青衣城嘎——SASA
買佐d好神秘嘎野(不便公開,總之就係d貪靚野,女仔拉嗎)
跟住就去佐葵芳
食佐冷面同章魚小丸子
講起章魚小丸子
真係好挂住臘腸
5知道距依家點呢
距話等距番黎會請我食嘎!!
恩恩同我換佐某d三穿
距d三好靚啊!!
如果全部都係我嘎甘就好啦!!
我d三都係一般般咋
一定會好好珍惜距d三咖!!
哈哈
有靚三穿!!
今日無無聊聊甘又過佐日啦!!
可憐係我一d書都無溫過!!
唉,點好阿??
尋日定果d復習計劃全部都無實行過
真失敗!!!
聼日要努力啊!!
---------------
我今日番屋屋果陣見到你啊
有少少激動添
不過我5可以去同你打招呼
睇到你個傻樣
好想笑啊
希望你同我斗氣啦
你好Q啊!!
|