今日好黑仔
厄運由我番學開始
今朝番學遲到
呢d都無乜也
lunch都ok開心
因爲詹文浩比我地笑餐飽
有時同距一齊都好開心
但係下午黑仔又黎拉
點名果陣
比miss省佐一餐
有兩個原因
1、我同顔姐姐仲有蘭蘭上英文堂跑堂(正常比人審佐幾句)
2、我上次校運會果陣帶佐蓮蓮去,錯,係蓮蓮跟住我,搞到比miss發現,又比人狠狠地省佐一餐
都係法師布串,唉,我都5知道應該比d咩評價距
住多自認5好睬
跟住放學同恩恩去佐mk
本來5想買野
但係都係控制5到自己
唉~~~~~失敗
總之今日就爆黑仔
但係都有開心嘎時刻
自從9月份果陣調佐位
好耐都無甘傻甘笑得甘開心
今日無認真聼過書
又無溫過書
妍妍
你甘懶係5得嘎
你點考全級全8名以内阿
你點對得住愛你嘎人啊
你要加油阿
有好多人係背後支持你嘎
距地係你嘎好朋友啊
你仲要去面對距地嘎
p.s 5使理人地點睇
最主要做好自己
明天會更好
|