朋友的煩惱
究竟係點嘎??
點解我就係覺得同呢度d人講嘎野有d格格不入呢??
我有兩個好朋友
但係果兩個fd又5係甘好傾
跟住我就成日夾係距地中間
有時覺得好無奈
係5係因爲距地兩個本身都無乜朋友呢??
但係我又5覺得喔
甚至有時距地會因爲我同某人fd
就5穩我
搞到我好孤單
當我要提出一齊玩果陣
距地又好似5係好開心
唉
我都5知道點好
我都5明
點解有d人會認爲我有好多朋友
但係我5覺喔
究竟係我對朋友嘎眼角高定係點呢??
厭倦
今日我發覺恩恩同我一樣
都已經厭倦佐hk噶生活
距講得係岩噶
原來我地當初決定黎呢度讀書嘎原因都係覺得呢度嘎野好新奇
覺得呢度有靚靚校服(原來5係)
覺得呢度有好多街去(同我想象中差好多,原來大陸係多野玩過呢度多多聲)
覺得呢度d人會比較早熟
`````
但係原來乜都5係
同我想象中差好多
我真係好5識得念
我真係顧此失彼
我成日以爲自己已經大過
原來我仲係一個細路女
我自己避免太高估自己啦
點解我當初5聼爸爸話
係都要一意孤行
我已經厭倦呢度生活啦
恩恩都係甘念嘎
但係距當初無得選
但係我當初有得選噶
好挂住以前嘎生活啊!!
我已經厭倦佐呢度嘎生活啦!!
幾時可以擺脫呢??
|