暱稱: 茶包、tea bag、BB的[爸]性別: 女國家: 香港地區: 北區
今日看完"食神"
今日看完"食神",勁好看!(當然啦大家要知道邊個做主演!哈!)之前都無喊過,但今日就喊左幾次.真係好感人!仁甫今次
演得還好,比上一次{格X天王}自然得多~當然也有進步的空間[加油呀!!!!!]好想看前幾集的少攻!
唔知點解我D記姓好似勁唔好咁,好多野都唔記得!唉!聽日就派卷,大家有咩feel?我的feel就是.............
今次D成績我唔會同一講,當然有D同人賭.我就會講!!如果唔係我都唔講,除左巧怡姐同啊哥```希望大家都考到好成績,希望大家收到卷果時都係開心!
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 116 | »