今日考數學,都幾難.今日mk無計算機,唔知佢識唔識呢?今日數學有2份卷,原來有一份要用原筆do,但我用左原子筆......哈哈!數學考試係為一啊哥同巧怡姐會do完先訓的卷.希望佢地都考得好啦!加油!我有個fd果然勁,考試前一星期開始溫書.跟著有話自己今次慘,因為I.S拿唔到100分.我勁無奈,唉.箱比我就...........唉~
之前同佢地講的:
中文=啊哥.英文=周公.數學=霞霞+周公(我唔想嫁).中史=啊哥.IS=霞霞........無人同我賭I.H,聽日問下啊哥同唔同我賭先~
今日放學果時比巧怡姐同霞姐張我變左個kai頭,D相就去巧怡姐同霞姐個xg到see啦`勁kai!哈!但係我地又玩得開心,係佢地玩得開心`哈`
|