暱稱: 茶包、tea bag、BB的[爸]性別: 女國家: 香港地區: 北區
miss好好人`哈~
今日miss勁好人,考試果時.啊哥同巧怡姐訓左,miss叫醒佢地.哈哈!勁開心,希望佢地合格啦!聽日考數學,我要溫書.但係我無計算機.點算?唉!真怕聽日唔合格,因為今次數學真係好難!今日完娛講左jk黎開183,唉!183無左主唱會點呢?唔知會唔會換人?今日see左之前的少攻,只可以說.少爺你真的好man!我第一個中意ff第2個就中意你~哈~
呢幾日頭唔知y好痛,我一痛就要訓!唉!只係想你一句問後,原來都好難!我在呼的只有啊哥,巧怡姐同你,(王仲就有時啦)你連一句問後都無~
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | »