今日考試...一定唔合格啦....唉!!!....怕到死......怕怕...下次希望無咁怕啦.......
最近發現D野....無奈.....現在先知道.......啊哥咁同我講...其實佢講得好對....不過其實佢都唔係咁差姐...佢又知..唉!!!希望佢會開心啦....佢話左一樣野...其實我之前都做過......(白痴)我應該唔會再咁做.......
今日要多謝[會飛的靚仔]...佢陪左好2個鐘多D.....真係好開心.....我地行啊行...係碧x行...之後去中心...又去明都...又返去花都.....佢仲送緊比我.....雖然係無心....不過我地玩得好開心...之後我地係欣[成]..聽歌...!!因為佢往係欣[成]..XD!!大家知唔知佢係邊個呢?[會飛的靚仔]XD!!我地班嫁!!
|