上左六堂的今日!!!
今日得六堂!!好棒!!! 中文x2::玩game,我地輸左!!背詩,第一次我識,不過差左d,第二次得五分鐘,我背到好熟!!!難得有一次d男仔咁信我喎,多謝你地牙!!!! 數學::好鬼悶!!!唔知講左D乜!! 中文::悶啦!! PHONICS::悶,張影雪D聲好難聽!!! 聖經::又係悶!!!!
早左放學,同珊珊去大家樂攞野!!!(好驚!!) 返屋企,打俾MUM MUM︿佢話我喎,我都係有野做啫,洗唔洗??