| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
| 好黑仔啊>< |
分類: 未分類 |
好火啊><
一日之間
俾哂全f2 d人知道哂
我頂你個費
妖..死肥彬..你好9啊
都味見過d肥老有你咁衰格嫁!
[大狗衰]依個名果然好岩你
夠哂衰啊~
我估唔到你係依d人lor
之前以為你好好啦
仲當你係fd tim
點知元來你都係同某某人一樣
人地做8婆姐
你洗唔洗升級做9公啊
自己同2d班個個李靜怡拍拖俾人知
做野做到出哂面
洗鬼叫我地幫你保守秘密啊
自己俾人知道左
關我鬼事啊
又爆埋我個d
你正食屎大啊你
又要淆
講左唔認
今日先知元來你都幾黑人憎喎
識左你咁久都唔知tim
係班爆左咪算lor
洗唔洗要班班都知道哂啊
換係我同人地講你地d野你會點啊
無口齒
好在無俾人話姐
如果煩到佢ge話
我一定唔放過你
好在佢唔mind
仲有啊..我終於知道班入邊d人點解唔鍾2同你玩啦
就係因為你個人衰同埋9
係班入邊剩係識打人
so係班咪唔受歡迎lor
檢討下啦!!!
今日你做ge野一定有報應嫁><!!!!
|
| 發表時間:2008-01-29 10:21 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| 琴日好開心啊><! |
分類: 未分類 |
打番琴日ge日記先...
琴日學校旅行
同啊萍一起番學
落雨..最鬼憎= =
今次去元朗個邊
去到超無聊..唔知做咩好
就係知某某人不停啤住啊萍
無奈= =
之後我地去打badminton
打到好鬼熱
下午..我地去左飯堂痴餐
林子謙俾我地坐係個到食
真係好人ge姐..對你改觀啊^^
食左小小去左搵啊龍同華dee
我地坐係個唔知係唔係飯堂ge地方吹水
傾傾下.林子謙請我地食雪糕
對你大大改觀啊><
食食下..無啦啦泥左好多老師同我地傾計
聽佢地講道理
ing.......
3點幾左右搭車番去
之後去哂m記傾野
ing....
金萍生日
晚上去左[打邊爐]
萍同華dee番屋企換3
我地等佢地
等等地啊萍打泥
唉..啊萍啊媽唔俾佢去
超慘..仲要俾佢啊媽話到7彩
唉..早知佢唔好番屋企啦
無計啦..唉
等埋華dee去虹橋酒家
去到皓肇坐係到等緊我地
個個令野食..叫左2個湯底
等水滾..ing
之後放哂d野
開始[打邊爐]
我地個個令哂啤酒飲
得幾個唔飲
食食食食食食
食到好鬼飽
之後個個係到鬥酒
我地飲左好多
佢地飲到個臉紅卜卜
我都係咁
哈!!
飲飲下..
因為金萍講左一句:今晚不醉無歸
華dee就第一個飲醉
個樣醉到好似個傻仔咁
好搞笑啊佢個樣
佢仲要醉都繼續飲
金萍個樣都唔同哂
一睇就知都係醉個隻
皓肇仲有小小知覺
我同啊龍飲到暈暈地
琳都係咁
雯華同bb同琳個仔好似無飲
個個好鬼din
打到11點幾左右就閃人lu
thx啊龍請我啊><
搞到佢無哂錢..唉
真係唔多好意思
走個時
一企起身..唔知做咩..勁暈
企都企唔搵..死啦
可能飲得太多啦..
好在啊龍扶住我
唉..又麻煩到佢啦= =
華dee仲嚴重..無知覺ge
皓肇同琳個仔扶住華dee行
金萍嘔到7彩
出到去都仲嘔
雯華扶住佢
出到去..華dee醉到哭tim
笑死啊..佢仲要一路行一路講訓言
句句都係到點醒人咁
不過真係..因為華dee ge說話
皓肇終於肯改變
係件好事..不過唔知佢做唔做得到
華dee個個都講
不過我聽到好小
唉..唔知啊..自己都暈到死
周圍撞..隻腳魚哂TVT
佢地call人幫手
但無一個得閑
番屋企條路真係辛苦!!
啊龍送左我到樓下
番到屋企俾啊媽話左幾句
之後sleep~~
第2日起身
d骨超痛><
好似俾人打咁
今日問番華dee知唔知自己琴晚講過d咩
佢居然唔記得哂
下...唔係掛..自己up左咁多野居然唔記得哂?
哈..萍今次無得去可惜啊~
今日休息啦..唔出街啦!!
|
| 發表時間:2008-01-26 06:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 132 | »
|