| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
| 唔知咩題木好 = = |
分類: 未分類 |
去多仲元18日..
今日一個人番學
bc萍萍要當值
><
番到上課室
啊sir好似話聽日丟位喎
好year...好唔想坐個個位lor係
一大渣男仔..
女仔得幾個
不過唔知聽日會同邊個坐呢
個死人司徙sir都on9 ge
要我地d女仔同男仔坐
之前miss wong都唔洗我地同班仔坐ge
頂~
上math
有70%拉左張桌同晴晴坐
一日都係個啊估左住哂
唔係可以坐一堂嫁><
算~~
之後都無咩野發生
放學
去左迎風食野
晴諗住buy冷
但係無buy
之後在去佢屋企
飲雪梨水
正啊
thx佢啊媽同佢先
哈哈
去多仲元18日..
|
| 發表時間:2007-11-15 09:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 去多元智能仲有19日ing....... |
分類: 未分類 |
今日同啊萍好大膽咁行節徑番學
正!快平時幾倍啊
番到去岩岩好
之後番上課室
聽到班野話晴有番學
個個都想佢番泥
哈
之後小息
我地去左sick room搵晴
佢卜左係到
佢終於番泥啦TVT
我地同佢傾計
可能佢仲未慣啦
唔多出聲..不過之後都開始慣慣地
不過唔怪佢啦
始終無番學2個月
一定唔慣嫁啦
慢慢泥~~
經過好多野之後
我地個個都變左
但係係變好左我覺得
hope大家日後好好相處
開開心心咁生活落去啦
^^
|
| 發表時間:2007-11-14 10:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 132 | »
|