Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics
◇◆×*牙欣★之日記仔 ↖
★☆﹡愛情路上能預上你,是我的福氣..!!*﹠﹏
♥;`||[] 你為我付出的,我全都知道#**;;;]`.\]`
yannes2007
暱稱: 牙欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-27
2010-09-08
2010-07-29
2010-07-13
老公生日快樂
文章分類
全部 (263)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kwan*
。﹏軒*哥
★。儀☆
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 263
留言總數: 597
今日人氣: 9
累積人氣: 7620
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


陸運會..*part two2[last part] 分類: 未分類


弟2日啦..]

一樣都係同佢地一起番學...]

不過今次朱古力無泥..*

天氣超好好好啊..^^

但係好哂...

去到換左33

準備決賽...

緊張到傻左''

都知令唔到掌嫁啦...*

算吧啦我..

100咪得個弟4

下次+油D啦..

接住4+100

令左個弟3..

好過無啦..*

開心^^

之後接住

無休息過...''

班仔4+100

我想問下係唔係想跑死我呢..*

一連3個100咪..

你地估我係超人咩...[唉]

HELP ME!!

班仔因為唔合群的關係..

又係薯左..*

我覺得佢地跑得好好嫁啦...

唔會怪佢地..^^

接住..都係無休息過..*

班仔跳大繩俾賽..*

我7左幾下..

因為真係好支力...*

sorry啊大家..

不過我地班都令左弟1..

死人司徙sir係到怪我7左幾下..

令左弟一啦..想點啊你..

又唔知我幾支力喎...

你去跳啊..

話我..

葉sir同d同學都無話我啊

得你話我''

車.

葉sir係唔係好開心呢..

見你笑到見牙唔見眼..*

我地班可以威次啦..

哈哈哈哈哈哈哈!!!!

跳之後..

我開始暈暈地..

好支力啊...

lunch time時間啦..

啊sir買左雪條俾大家食...

一邊食住反...一邊食雪條..]

幾勁啊''

呵呵呵@w@

下午睇d啦啦隊俾賽..

blue社跳hip pop..

幾型啊..

wow!!勁!!

我地黃社跳d姣舞..= =

有條女得下得下個波跳舞..

不過都幾好跳得..

佢咁樣跳正到我地黃社d人v嘩咁叫..*

笑死..

之後紅社同green社d舞好唔掂

特別green社唔好睇仲要跳好久先跳哂喎..

都係我地黃社d性感舞勁好多..

真係就咁就win左個啦啦隊掌番泥啦..*

奇實blue社都好勁嫁..*

我覺得佢地好慘..

唉..*

我地黃社今年又令全場總冠軍啦..

3年冠啊..*

year*

今年ge 6運會就咁圖左啦..

下年我一定要俾今年更加努力!!!

黃社永遠係number one!

發表時間:2007-10-05 01:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


陸運會..*part one1 分類: 未分類

打番6運會的日記先...*

弟一日..]

 好大雨

正到個個都濕哂

 無bring姐d人就慘啦

我同牙萍..朱古力..同清一起番學

去到仲係一時大雨一時細雨咁

好討厭啊真係..

之後...100咪ge俾菜..ok啦

不過知道死更嫁啦

100咪個掌無我嫁啦

到左4+400咪啦...

我同傻君..啊菁同云一起跑..

本來有個弟3

俾陳展文話我同云超零

out左我地..

俾左個掌同我地距離超far  ge弟4名令左

嬲死我啊係...

唔係啊嗎

跑到死下死下

你居然唔俾我地..

跑到抽哂筋

你無野啊...

係你就一早早響啦..

跑左先港..

你唔好話唔想我地黃社掌

仲要話[係啊...係我out你地嫁]

玩野啊...

之後我抽筋個時超跨張lor係

俾嫁車擔左入去..

抽筋姐...先唔先咁跨張啊..

俾d人擔入去個時..

超多人望住...

啊~~~

點解個天要咁對我..TvT

唉....*

...............................................................

 

 

發表時間:2007-10-05 12:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]