| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 陸運會..*part two2[last part] |
分類: 未分類 |
弟2日啦..]
一樣都係同佢地一起番學...]
不過今次朱古力無泥..*
天氣超好好好啊..^^
但係好哂...
去到換左33
準備決賽...
緊張到傻左''
都知令唔到掌嫁啦...*
算吧啦我..
100咪得個弟4
下次+油D啦..
接住4+100
令左個弟3..
好過無啦..*
開心^^
之後接住
無休息過...''
班仔4+100
我想問下係唔係想跑死我呢..*
一連3個100咪..
你地估我係超人咩...[唉]
HELP ME!!
班仔因為唔合群的關係..
又係薯左..*
我覺得佢地跑得好好嫁啦...
唔會怪佢地..^^
接住..都係無休息過..*
班仔跳大繩俾賽..*
我7左幾下..
因為真係好支力...*
sorry啊大家..
不過我地班都令左弟1..
死人司徙sir係到怪我7左幾下..
令左弟一啦..想點啊你..
又唔知我幾支力喎...
你去跳啊..
話我..
葉sir同d同學都無話我啊
得你話我''
車.
葉sir係唔係好開心呢..
見你笑到見牙唔見眼..*
我地班可以威次啦..
哈哈哈哈哈哈哈!!!!
跳之後..
我開始暈暈地..
好支力啊...
lunch time時間啦..
啊sir買左雪條俾大家食...
一邊食住反...一邊食雪條..]
幾勁啊''
呵呵呵@w@
下午睇d啦啦隊俾賽..
blue社跳hip pop..
幾型啊..
wow!!勁!!
我地黃社跳d姣舞..= =
有條女得下得下個波跳舞..
不過都幾好跳得..
佢咁樣跳正到我地黃社d人v嘩咁叫..*
笑死..
之後紅社同green社d舞好唔掂
特別green社唔好睇仲要跳好久先跳哂喎..
都係我地黃社d性感舞勁好多..
真係就咁就win左個啦啦隊掌番泥啦..*
奇實blue社都好勁嫁..*
我覺得佢地好慘..
唉..*
我地黃社今年又令全場總冠軍啦..
3年冠啊..*
year*
今年ge 6運會就咁圖左啦..
下年我一定要俾今年更加努力!!!
黃社永遠係number one!
|
| 發表時間:2007-10-05 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 陸運會..*part one1 |
分類: 未分類 |
打番6運會的日記先...*
弟一日..]
好大雨
正到個個都濕哂
無bring姐d人就慘啦
我同牙萍..朱古力..同清一起番學
去到仲係一時大雨一時細雨咁
好討厭啊真係..
之後...100咪ge俾菜..ok啦
不過知道死更嫁啦
100咪個掌無我嫁啦
到左4+400咪啦...
我同傻君..啊菁同云一起跑..
本來有個弟3
俾陳展文話我同云超零
out左我地..
俾左個掌同我地距離超far ge弟4名令左
嬲死我啊係...
唔係啊嗎
跑到死下死下
你居然唔俾我地..
跑到抽哂筋
你無野啊...
係你就一早早響啦..
跑左先港..
你唔好話唔想我地黃社掌
仲要話[係啊...係我out你地嫁]
玩野啊...
之後我抽筋個時超跨張lor係
俾嫁車擔左入去..
抽筋姐...先唔先咁跨張啊..
俾d人擔入去個時..
超多人望住...
啊~~~
點解個天要咁對我..TvT
唉....*
...............................................................
|
| 發表時間:2007-10-05 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | »
|