| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| ●﹏。傻婆晴快要回歸2f啦..'']好開心啊 |
分類: 未分類 |
今日同啊萍..朱古力一起番學..''
番到去...''
云問我令個news
係正到下邊ge一個news..''
呵呵!
之後好多人酒理去see..*
葉sir沒手左我個new..''
激死..*
仲要now我..''
唉..我算..*
之後都無咩野..''
lunch去左sac同萍..
港果個咩多元智能..''_]
我心諗..''
點都要去到哇!!
+油..'']
之後..*
課外活動堂..''
唔多好玩..= =
好悶..@@
放學..^^
因為我同萍唔同朱古力去buy野..''
嬲左..*
唉..'']
唔好嬲啦..''
sorry啊!!
晚上同萍msn..''
終於知道傻晴幾時番啦..''
啊萍同我都好開心..!!
miss you啊!
快d番泥啦..!!
2f唔可以小左個女仔嫁..*
等你番泥一起玩嫁..''^^
|
| 發表時間:2007-10-17 07:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 16 日 星期二  |
| = = |
分類: 未分類 |
今日同啊萍..朱古力一起番學..''
港番琴晚d野..''
好好笑..!!
番到去上課室..*
弟一堂我做report港野..''
下死我..*
個miss問我d問題..''
好驚lor係..''
上英文堂..''
俾個死人miss叫左出泥..''
仲要係弟一個..''
好在佢唔惡咁同我港野姐..''
好如啊..''
之後萍都俾個miss叫左出去..*
本來個miss無咁火ge..''
俾果個咩力好正到miss好火..''
啊萍俾個miss話得very激..''
好慘哇!!!
仲要我地2個抄2次個個課文..
頂!!
洗唔洗啊?
番上課室..
上math..''
啊sir又話萍..''
唉..''
啊萍今日unlucky day啊..''
食lunch..''
都不斷做fuck抄..''
好忙lor係..''
唉...
放學..*
同左朱古力去食野..''
see到某某人
知道左啊晴ge一d野..''
總算有d消息啦!!
晚上..*
同朱古力同萍同d唔識ge人king msn
朱古力想港港野但係無人理佢..*
so佢嬲..''
唉..
算啦..好小野姐..''
唔好嬲啦..''
嬲人好辛苦嫁..''
笑番啦..*^^
|
| 發表時間:2007-10-16 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | »
|