Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics
◇◆×*牙欣★之日記仔 ↖
★☆﹡愛情路上能預上你,是我的福氣..!!*﹠﹏
♥;`||[] 你為我付出的,我全都知道#**;;;]`.\]`
yannes2007
暱稱: 牙欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-27
2010-09-08
2010-07-29
2010-07-13
老公生日快樂
文章分類
全部 (263)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kwan*
。﹏軒*哥
★。儀☆
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 263
留言總數: 597
今日人氣: 2
累積人氣: 7637
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


得哂!!我地無野好港 分類: 未分類

啊姐姐..大小姐

你知唔知呢

你係你個日記咁打野呢

我地都識打嫁

你有無當我地係fd嫁?

係個日記講晒粗話我地

咩樹啊依家

我地幾時笞你野係唔唔啊

你話有時我地答你野有唔唔依個子都無問題

但係你話我地做chicken

就好有問題

我地係人唔係chicken!!

你話你有就我地

我唔覺lor

你就我地咩啊

你想去邊我地都就你

就算唔鍾2都係

照陪

我地話唔想去ge地方

同你港

你就講晒粗話我地

有幾次明知係你做錯野

我同萍都扮傻同你say sorry

因為我地唔想搞到大家咁咩

但我地髮覺

愈就你

你就變本家麗

次次你發脾氣,就會講晒粗口

好!我地都忍啊,如果係其他人一早就頂你唔信啦

一早唔理你啦

個日去mk

本來好好地..

就又係因為你

搞到我地不知幾火啊

清個日一d野都無

諗泥諗去

佢邊fuck黑你憎呢

莫名其妙啊真係

仲有啊

大小姐

我唔鍾2你打我嫁

你知唔知啊

你話你打我係好細力

打到紅Q哂

仲話細力啊

我打下你啊不如

仲有我髮覺次次i左交之後你就打9我嫁啦

你有心嫁?

仲要好似唔係玩果種lor

玩一定唔會咁大力

痴線!

依D就係叫朋友啊?咁既朋友真係GOOD啊

同你作朋友,我地都覺得好辛苦.好唔鍾2啊

你要明白到朋友係要互相千就

如果你同我地相處好似我同萍同清咁

一定咩問題都無

但係你得唔得啊

唔得啊嗎

次次都話改

你改左D咩啊姐姐

你港到我地就服你啦

仲有

你日記既說話中,你係咪想絕交呢

你想既我地無問題嫁

反正依家都你都無左係FD個個FEEL啦

如果你想同我地做番FD

我諗我地都要好認真咁諗下啊

你係個日記打咩唔會後灰

HOPE啦

但我知你一定會後灰

你唔改下你自己GE話

弟日D人都會好似我地依家咁對你

你好好咁諗下啦

友情唔係兒希的東西

發表時間:2007-10-29 10:06 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


出左mk^^ 分類: 未分類

琴日去左MK shopping..]

本來好好地

之後唔知個個人無啦啦做咩野

佢話要去食野

我地with佢

去左m記啦咁

無位又唔識得去弟到食

得個企

萍問佢野

佢又唔應

咁我地酒lor

次次都係咁

出去就一定要i一次交

大老就哂你啦喎

仲想點啊

我地去左弟邊食野

食哂野我地自己shoping in mk

超無奈

但係好開心

我同萍同清buy左好多野..''

我洗左好多money啊><

不過buy左好多自己鍾2ge野..]

哈哈...*

出街要開心..*

唔開心不如唔好出...]

朋友係要互相千就...''

你就下我..我就下你.''

咁相處先會開心!!

 


 

發表時間:2007-10-29 12:27 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]