yanshing1993 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
MORE...
琴日本來已經剪左頭髮架啦
我自己又覺得唔靚
咁今日又去剪過囉
點知剪到成個男仔頭咁
頂
但係我牙媽我牙爸都話我剪到靚
o咀囉
佢地本身就想我剪呢d頭架啦
唉
樣柄到死
唔鍾意牙
成個男仔咁
都唔似女仔既
早知就唔剪啦
後面睇就似女仔
前面睇就似男仔
而家我就名附其實既"不男不女"啦
勁無奈囉
激死我啦