今日Lunch,成班[傻仔]係到玩爭凳仔...haha...超開心. ..
放學之後,,要補測,,,慘牙..and ThEn,,,,with ar Lam..毛毛..波仔..國棋..去左 m記..
成班大百痴.Ha,跟住,,傾左約9個字.[45min]後..就要走人了...BEcauSe<<爸爸已在錦上
路西鐵站等候我已多時了>>sor ar.[父親大人]‵他白等了半小時..
係夜晚,,我終於知道所謂的[真相]了。。氣憤的我。。。
她已把我激死了... 我真的想死了...點解你要屈我!?無奈
幸好他相信我,不然我就被他誤會了...
哭死我了..
|