| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
[..今晚好可憐ar!!/*  |
唉....................!!!呀媽個上司今日退休,全公司所有人都要去食飯,好大陣象ar!!,好似話去尖咀5知邊一間hotil wo!!! mUm,你就好la!!!!>_<'你都5知ar!!!dad佢炒D菜幾 [好食]ar!!!嘩!!!!!!!!!我食5落ar!!不過,食5落都要食嫁la!!><"""[嘔]!!仲有ar!!dAd佢煎果兩隻蛋呀!!!唉!!我都[不願至評]lo!!!!!總之今晚果餐飯就............!早知我煮la!!!!!妚free ar我今晚!!!dAd番晚,9點幾出門口,mUm就12-01點先番,because她去食飯ar!!!!嘻嘻嘻嘻......)^(
今日既H.E.堂又係代課,我同ar婆係到聽MP3 wo,跟住我地係到勁唱[黃沙伴我一生.......追一個夢]!!!!超搞笑...!!!勁高音wo我地唱得!!!!!!/哈哈..哈!!
放學wo!!!當值丫嗎今曰!!!跟住4:15p.m.放左lu!!然後經過一樓樓梯,見到Miss 樓 wo!!,跟住咪say個Hi lo,點知佢叫我幫佢手wo,跟住咪留到6:00p.m. lo!,有me, KitKit,and San, san比miss罰抄左2000字ar!!!佢勁5鋸lo!!^^"
|
| 刊登時間︰2006-05-29 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 52 | »
|