今日細佬生日
有去左食元氣,
快d同佢講:{生日快樂la!!}
星期六係唔係去睇戲架??
今日係5號,我諗最令我地最深刻我事都係miss 朱俾校長罵
唉...miss朱超慘lol,明明上上下堂俾人罵真係可憐呀!!
嘩,個二句真係[頂心頂肺]::
I con't follow you
而第二句唔記得左la,
我都唔明點解校長會講佢唔明lol,
我地個個都明miss 朱講乜
你唔會唔明呀??
miss朱你唔好咁唔開心la我實支持你