| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
| 2007-10-20 |
分類: 未分類 |
今日12點就出左去補習,
補到1點30分,
番到home,發覺d書唔見曬,
叫我細佬陪我番甲子年,
點知d書係到,嚇得我呀!!!
之後帶細佬到富寧食炸豬排....
到左5,6點,呀媽帶我地去swim,
swim到8點,閃左去食food
勁好味....
呀爸番到,同我地打機
唉,次次都lost..
          
|
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 2007-10-18 |
分類: 未分類 |
今日我係7.11到等朱LING,嘉宇,
等左2個字,都見唔到佢地,自己番學先,
IS堂:
我出左去做實驗好似做橫膈膜...
做完又冇朱古力.....可惡!!!!!
到左ENG堂,冇咩特別
到LUNCH後半小時,去左文化天地玩
D人係咁叫我做''飛虎隊''
哈哈哈哈..玩到整個人KAI曬
其他左幾堂都超悶,悶到訓..
做壁報個陣,同Y臨,嘉宇玩到High曬,
係咁講:'YO MAN~~ YO COOL MAN''
跟住Y臨毛啦啦''CLEAR''我
搞到我跌落地..
唉唉唉.. |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 33 | »
|