大家,SORRY呀!! 冇打BLOG一個星期啦!!
上個月嘅30,31同1日我去左澳門珠海長隆3日,超''正''
長隆::去左香江野生動物C下D動物!!!
珠海::去左溫泉,~"BUT"超多大陸人,唔LIKE..
澳門::去左漁人碼頭,十月初五街,,超多野食3..
1月3日番到學校,
ALL人都好似未放完假咁!超嘈.']]
星期一::
我早退左1,因我個肚好痛.
星期二::
冇番到學,肚痛之餘同塊面係屋企俾野咬,,超痛,超幸苦,
星期三::
一番到,就俾死人頭蔩浩琳笑我..走左
佢超賤BO.佢之前都有啦!!我都冇走左去..
超''HATE''佢,
今日EXAM...考2科.唔識..超難做..
今日打住咁多先.....
聽日再打.THX=]]
記得留CM呀!!
|