今日係年初一.33
出左去拜年呀!! 逗到好多利事.超開心..
好,講住咁多先..8866
仲有4日就新年....
聽日開始放假啦!!超開心呀!!
琴日早上8.30起身,因要幫d老人家,,,,
妖,我個組d人行下行下5見曬..得番4條友....
做完曬野之後,,番左學校,之後去左吉野家,
之後番屋企打電腦,,打到8.00去元綠..
去左抽洪卓立cd,,嗚嗚抽左2次都唔得..
10.30同我屋企人去左行旺角花市,,超多野買..
係個到eat左好多野,好味..
唔講住啦!!等等先啦!!