今日係星期五.又放假啦,,好happy呀!!好彩今個星期得好小homework..可以玩耐d...>
ls堂::超想訓..只可以用一個字:
悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!悶!超悶!
英交頭個堂,miss方講"羅密歐與茱麗葉".又係好悶.想訓.無啦啦呀訐生講"鐵達尼號"可能會出第2集.
我係到笑.同佢笑下笑下,咁就過左1堂啦!!
家政X2:整西米露..唉.整到好難食..
一路上堂上到週會,一開頭呀SIR講"YES,I CAN"今堂講願望,講講下我俾呀SIR罰企.....
上完堂:呀SIR叫玲玲出去講"聽日係李映彤生日,仲有MISS關,一膂唱生日歌啦!!
哈哈,有CAKES食...YEAR係學校都可以開P
放左學校番屋企,我自己出左去APM買"MUJI"買完番屋企..
番到屋企,玩電腦...
超無聊!
|