今日係星期五,
係早上,番到課室c"甲子電影台",無啦啦校長走左入梨
c完"甲子電影台",佢就開始講野啦,......一講就講左15mins..
其實我feel到係e15mins入面,我地班,冇一個會訓..
等到佢講完,又到呀sir講,講左1堂..唉..悶到訓....
家政堂::嗚...~冇得上,唉,味有係d男仔係到玩野!!
eee,又到番英文堂..有quit,冇讀過,好彩都識1.2題.
因為太眼訓啦!!上上下堂訓着左,哈哈,我好覺得我係學校訓,都5會俾老師叫醒,
啦miss關堂,miss方堂,miss羅堂......訓都冇人理...超正!!
哈哈,今日打住咁多先,,記得記得.一定要留cm呀,就算路過到要呀!
聽日先再打..””

|