今日星期六..冇野好做..
一路係到做工課做到8點..
出左去.......
番到屋企c'''black hawk down''
超high..不過我覺得d美國人勁慘囉!!
無啦啦要打仗,,雖然係戲,
但係都係真人真事改編呀!
唉..好慘..睇到都心酸啦!
打住咁多先,,聽日再打..
記住..要留cm
今日星期五.又放假啦!!
唉..琴日訓覺個時,喉嚨已經好痛啦!!
到左今朝唔想番學..
但係今日miss chung 係最後一堂,so 番左
eng x2:
係到嘈,,嘩黃浩霖同葉銘( )唔識打.嘻嘻..
打交.嘩..勁勁
去到放學..係canteen到玩..
哈哈玩到整個人kai曬
哈哈..許家明先生係到扮''''超人迪加''',個樣超好笑..
番到屋企..講到唔野..呀媽帶左我去睇中醫..
飲左d藥好左..冇咁痛
今日打住咁附 聽日再打左,,thx=]]