sor呀-]]咁多日冇留cm,係因為電腦中左病毒!!
要今日先可以玩!!=]]
琴日,係學校旅行,
我地係個到打邊爐,哈哈
超正..=]]
唔係偷影.....
正=]]
今日提早打BLOG ....
係因為今日可以係TELL ME MORE 到玩....
不過有呀SIR係到,唔可以LISTEN 歌....
算..我比佢=]]
E個星期日日都要TEST..
唔得閒玩電腦,好唔開心...