今日返小學!!
約咗小學fd係林金殿門口前等!!
既然係屋企無野做
味去吓囉!!
又唔駛死嘅!
其實放三日假~~
係屋企日日都打機~~
超悶囉!!
又無咩人係msn到on wo!!
咪搵d野呢做吓囉!!