今日考中文同埋中史~~
好難!!
中文明明識ga!!
但係我唔識寫呀!!
所以實俾聰聰扣分!!
中史~~
好難呀!!
問答部分~~
實唔合格!!
算啦!!
唔好題呀!!
今日係星期五~~
要將今個禮拜嘅唔開心嘅事~~
忘記@@