有冇人可以講俾我知我幾時先可以放低你?? 我諗左好耐我都諗唔到個答案" 我都知道我好傻"我知道我已經冇可能可以同番你一齊" 但我真係放唔低你牙"點算好"" 就黎考試啦"我要加油啦" 不過有好,多野都唔到我去揀" 誰是我的真愛"