咁快又11月啦"今日好呷低" 夠竟她當我什麼有誰能告訴我? 今日佢地出mk都冇話我知,,, 咁又係既我又唔係人邊個洗咩咩都同我講,,,, 原來一直以黎都只不過係我一個咁on 9當你地係fd,,,, 我從來冇諗過連你都係咁…可能我真係太容易信人啦' 對唔住"係我信錯你,,,,係我一直以黎都信錯人,,, 雖然我地識既時間唔長,,,但唔知點解我已經當左你地係fd,,, 黎凱欣你要醒啦…唔好再俾人當傻仔啦,,, 唔好再咁容易信人啦"要學識保護自已" 媽咪生日大快樂