今日本身係個好開心既日子^^因為係佢生日^^ 但係已經變成一個勁傷心既日子" 琴晚我陪左佢成晚"其實我已經冇嬲佢嫁啦" 只不過我覺得我地都一齊左咁耐啦..佢竟然咁諗我囉" 我覺得你同肥舅父特登試我<<呢一句說話我真係傷到爆" 我真係諗都冇諗過佢會咁講"我真係仲好鐘意佢.. 但係我覺得我對佢黎講真係唔係咁重要" 陳懷恩你永遠都係我最鐘意既人 呢張係我地第1張一齊影既相.. 都係我地最後一齊影既相"