To"家姐 雖然你已經唔當我係你牙妹" 但係你永遠都係我既好家姐" 今日聽到你同衰仔講個d野" 勁想喊囉"我真係勁羨慕佢" 不過唔緊要啦"只要你覺得開心就得啦" 我每一次見到你都諗番起曬你對我講過既野" 點解你要咁對我也?我真係令你咁討厭我嘛? 我知我對你黎講可有可無"但係我都想你永遠都咁開心"