冇左2個係我心目中好重要既牙妹"
我真係好唔捨得"點解要我過番2年前既生活"
我真係好掛住你地2個"點解要留低我一個"
冇左你地2個我仲可以點?我個心好痛"
而家我有咩就只可以自已面對"
我身邊冇曬所有人"我應該點做?
TO"彤彤
我知我地搞到咁完全係我既問題"
對唔住"我永遠都唔會唔記得你嫁"
你同家茵永遠都係我最錫既牙妹"
TO:家茵
家姐一定唔會唔記得你嫁"
希望你係個邊可以有新生活啦"
你要記得而家有咩我地都幫唔到你記得自已小心d"
我唔會唔見你送比我隻鬣弛熊嫁"
我會當佢係你一路陪住我直至你番黎唯止"
|