我真係好想知點解個個我錫既都唔錫我? 點解個個都要講大話呃我? 點解唔可以對我公平D? 我係咪真係咁好呃牙? 我知道無論我為你做幾多野都好" 係你心目中佢永遠都重要過我" 我好唔明點解要咁囉" 我真係好錫佢嫁" 但係佢就係咁講大話呃我" 點解我要咁犯賤? 但要我放低佢真係冇可能嘛"