| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 19 日 星期一  |
| 19/4 |
分類: 未分類 |
今日放學搭車見到mr choi
後尾又好快咁行走左
後尾wooying都走左
行到南豐
宗晴同bonnie都走埋
咁未夠中補
去嫣屋企玩
嫣嫣玩果個..果個叫咩呢??
總之佢玩得超勁
係咁過關
我同suki過唔到/.\
後尾再同佢地一齊出番去
因為suki要拎$$
我去左補習
留到嚟勁趕咁做功課lo
其實本身唔想做><
End~
|
| 發表時間:2010-04-19 09:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 18 日 星期日  |
| 18/4 |
分類: 未分類 |
有幾日都冇打因為唔知有咩好打LO 今日又禮拜日... 咁快又放完嫁><" 不過2日一d都唔早訓 搞到好晏先起 今晚一定要早d訓... |
| 發表時間:2010-04-18 01:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 15 日 星期四  |
| 15/4 |
分類: 未分類 |
就嚟到禮拜6 la=] ha... p.e堂要倒立lo... 我係唔掂的xd 之後IS訓著左 maths我係度做maths功課 仲差2題...聽日先做 英文...今日竟然過得好快 真開心 快d到禮拜6la.. 好想訓下覺 近排真係眼訓死.......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-04-15 07:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 14 日 星期三  |
2010 年 4 月 12 日 星期一  |
| 12/4 |
分類: 未分類 |
今日上堂勁眼訓 補習好眼訓 全日都好眼訓同好飽 好似冇醒過咁...除左呢一刻><" 仲諗住可以睇中文 點知ms wong冇番= =" 又要等聽日~ |
| 發表時間:2010-04-12 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 29 | »
|