| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 11 日 星期日  |
2010 年 4 月 8 日 星期四  |
2010 年 4 月 6 日 星期二  |
| 6/4 |
分類: 未分類 |
去左同呀媽+佢班fd去左大棠 其實冇個識 發覺燒野食真係唔多好 越嚟越差xd 後尾呀媽有個fd同我講下野 開始冇咁悶 雖然大我幾年 但有野講好過冇人同我講野 後尾見到鴕鳥 d鴕鳥好搞笑..同佢影相就昂高頭 所以同佢影左張......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-04-06 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 1 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2010-04-01 08:56 PM |
2010 年 3 月 9 日 星期二  |
| 9/3 |
分類: 未分類 |
雖然琴晚都冇咩訓 但係今日都唔眼訓~不過今日就好凍... 諗起放學同波仔係度講野 係度講F.1竟然信林君錞講野 之後又咩都講下 原來佢知locker有d冇申請xd 又講到6點幾先走 |
| 發表時間:2010-03-09 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 29 | »
|