聽日開始就有夏令時間啦!!!!
雖然係可以早放
但係我地2A班一齊既時間
就越里越短
仲記得我地一開始識既時候
由中一去到中二
我地一齊喊過 笑過
真係好開心 但係下年就唔可以啦
下年我地就唔可以一齊喊 一齊笑
希望下年 我地之間既友誼
同依家一樣 只會增 不會減
原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
|