呢個新年真系 .. 要幾頹 有幾頹 不知道是什麼咩料子 ? =_= 日日訓到五點幾六點 * P.M. 吾講真系吾知系咪有病
至於書啦播 .. 真系無掂過 ( 大大滴汗 ) 做咩要比我放假 ? 點解 ? 點解要甘做 ? 金云真系死得了 ( ! )