|
今日又要返學校,,
補習lu,,
我今日,,
同牙sandy一齊返學牙,,
返到去之後,,
因為time字夠,,
so we go to mmlc ar,,
去玩電腦lo,,
點知我同佢玩吓玩吓,,
之後...
我就夠time去補習啦,,
真係好想留係 |
|
|
mmlc
度玩電腦牙,,
唔去補習,,,
but根本係冇可能既事,,
and唔會發生,,
因為唔去會當曠課架,,,><
so一定要去lo.><><
今日本來要dictation架,,
but miss話今日唔dictation住喎,,
仲好啦,,
反正我都未溫既,,
我why唔溫,,
咪因為果d唔駛溫都得既,,
^^
dictation d 比較喎..
esay la^^
對我黎講牙吓,,
唔知佢地識唔識牙,,
反正佢地識唔識都唔關我事lo...
溫書,,
溫書la
|