|
我今日返左學校補習牙,,
唔知點解,,
我覺得d time過得好快牙,,
連牙德德都係甘牙,,
返埋呢個星期,,
再返多一日,,
就唔駛就返lo,,
so happy!!^^
今日返到學校先知道,,
補習個課室轉左牙,,
轉左去"a301"室牙,,
d男仔同d女仔,,
個個都行錯哂路牙^^
(除左我之外)
呵呵,,
今日miss man教"比較",,
仲攞左我黎do比較tim,,
''佢話我係全班女仔之中??
係最:靚:個個牙"
跟住d男仔都冇出聲~
because佢地都唔識我既,,
so咪冇野講lo,,
haha@呵呵!
今日牙基基比我話牙!!
話d咩??
我咪話佢係???
傻仔lo^^
呵呵##
why???
咪because.....
佢今日冇喇喇走去,,
我上緊個補習班度喎,,
跟住佢問miss man ...
why冇佢name既?
miss man話今日黎左一個,,,,
唔係呢個補習班既人!!
跟住佢講miss我...
係唔係走得牙,,
miss man話呢個補習班///
入得,,
唔走得架,,
so佢就陪我地上左,,
一堂eng補習班*la,,
呵呵,,
佢上完之後先知道,,
佢上個堂係11:30
係係"a503"度上,,
佢既卡比我話佢,,
係傻仔..
哈哈..
笑死我la,,
邊有d咁既人.,,,
傻下傻下咁返學架,,
^3^
愛爆"keroro"牙,,
because佢真係太過得意la,,
好鬼cute牙^3^
keroro..keroro
係我既至愛牙,,
haha!!!
吾吾
|
|
|
|