yanyantws
暱稱: 「Hava Rava」
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左新日記la~
害怕變老的十二星座
冇野做!
好玩!
去日本留學!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
◇癲翹◆
一對情侶的…
故事[天堂]
啞女孩(個故事好感人...
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


hi~ 分類: 未分類

今日拎左with love隻碟返去VA堂播…

我地一心諗住佢播第一隻碟…

點知佢播第二隻碟…D歌好難聽!

食luch時我冇同joey佢地食…

同左癲翹食…

之後見到樽樽…

同佢傾左一陣…

點知佢話雷家偉靚仔同好man…

嘩…咩都嘔曬出來la!

 

比人Tag左呀...

1. 一生人以來第一個偶像
答:唔記得la…

2. 希望住怎樣的房子
答:無所謂…

3. 天生是腸胃好的人嘛
答:是掛....

4. 覺得自己自私嘛
答:係掛…

5. 有邊個人曾經令你希望自己成為佢
答:咁又冇諗過.....

6. 對香港的感覺
答:都ok......

7. 覺得自己會點死
答:下....唔知....

8. 有冇乜野事你好後悔當時做左呢個決定
答:有....每做一件事之後都後悔

9. 有冇睇過邊套戲令你久久不能平伏
答:冇掛....

10. 你覺得你自己係一個偏向思想正面定負面既人
答:負面..

11. 現存最「古老」的記憶
答:下....

12. 曾經自己一個人做過些甚麼事
答 :好多...

13. 有邊個明星你欣賞佢但係佢稱唔上係你「偶像」
答:瑛士...

14. 有邊個明星稱得上係你偶像但其實你都唔係覺佢咩太多野值得你欣賞
答 :setphy

15. 討厭自己邊D性格
答:唔知....

16. 試過睇咩戲//電視劇睇到喊
答:睇咩都喊...人喊我就喊...

17. 喜歡結識新朋友嘛
答:鐘意.....

18. 一件最近想擁有的奢侈品
答:冇wo....

19. 希望退休後有甚麼生活
答:冇諗過.....

20. 對上一樣令你忍唔住講出一聲「好好味」的食物
答:小丸子...

21. 小時候對世界有過些甚麼誤會
答:冇wo...

22. 首個令你有性幻想既明星
答:下...我唔諗依D野

23. 對隆胸有咩感想
答:下...冇感想

24. 好多人都話你唔應該咁做, 但你冇後悔既事
答:唔知...

25. 數得出一堆你願意更加珍惜佢地既朋友嗎
答:joey,杏仁,啊彭.癲翹,claudia,winnie,烙嬈,江景,周子,文燕,
珊姐姐,凱怡,熙婷,施洛冰,啊雯,瑩瑩,波仔,啊沈,達達等

26. 多唔多人你對佢有過好感但後來感到有D後悔
答:有掛....

27. 遺傳了家人的甚麼特質
答:唔知....

28. 喜歡的遊戲
答:下..唔知..

29. 有冇做過一D令你自豪同回味既決定
答:有掛....

30. 幾時開始清楚自己鍾意男仔定女仔
答:唔知..

31. 信唔信輪迴轉世
答:唔信!!

32. 愛情, 友情, 親情, 請排序
答:友情,親情,愛情

33. 甚麼讓你最恐懼
答:昆蟲..

34. 有冇堅持使用邊d牌子既產品
答:冇...

35. 有冇邊D朋友你覺得//希望可以同佢熟D, 但實際上又未熟得晒//唔熟
答:唔知...

36. 幾歲時第一次鍾意異性 (或同性)
答:小學掛.....

37. 對怎麼的生活有過憧憬
答:休閒既生活....

38. 較喜歡媽媽還是爸爸
答:爸爸.....

39. 甚麼讓你感到尷尬
答:唔知呀......

40. 用十個字眼來描述的近來既生活
答:好辛苦...時冷時熱...好悶呀

41. 而家諗返轉頭唔明自己點解當事要咁做既事
答:好多wo~~

42. 曾經最深愛//敬愛過的三個對象
答:要我講你聽...好難la

43. 在網絡上有甚麼財產(eg. 日記, 網頁…)
答:MSN.. blog.qooza..論壇.............

44. 你有冇一D「特異功能」
答:冇掛...

45. 有冇一個你以為實現到, 但其實唔可以既「夢想」
答:有掛....

46. 喜歡的品牌
答:冇架....

47. 你願意花時間學習些甚麼東西
答:唔知...

48. 最喜歡看異性的哪些部位
答:眼...

49. 你會唔會選擇1腳踏兩船
答:唔會...

50. 有冇懷疑過自己既性取向
答:冇..

51. 只可以用一個詞語黎形容你自己既性格, 你會用咩詞語
答 :傻..

52. 對上一件由衷感到感動的事
答:唔記得...

53. 曾經約會過不算熟絡的網友出來見面嘛
答:冇wo...

54. 希望死後火化還是怎樣
答:唔知...

55. 最近最煩惱的事是
答:唔知...

56. 有冇一個moment如果你做左另一D決定, 就會大大影響左你既一生, 有的話是甚麼事
答:好似冇...

57. 承上題, 受到呢件事影響, 你估計你既人生有咩唔同
答:唔知...

58. 愛過的人中有些甚麼不堪的性格
答:唔知wo...

59. 希望將來住o係邊
答:屋企.....

60. 有咩事你一遇到就會覺得好噁心
答:見到人嘔....

61. 從事過甚麼工作
答:冇...

62. 有咩人你好感激佢但唔好意思同佢講
答:唔知...

63. 有冇曾經俾人偷過乜野
答:有...

64. 經常講大話嘛
答:整仲人果時講...

65. 覺得自己傾向是實際還是不設實際的人
答:不設實際掛...

66. 最希望睇到邊兩位藝人結成一對
答:小方,,Stephy...

67. 親友怎樣形容小時候的你
答:家姐...因為我係全屋最大....

68. 算是怕悶的人嘛
答:係....

69. 你算是一個吝惜給予別人讚美的人嘛
答:唔明..

70. 初次接觸電腦係幾時
答:小學1年級

71. 由細到大曾經希望過從事咩職業
答:好多....

72. 最有恆心做的一件事
答:有好多wo...

73. 曾經想過加入誰的fans club
答:小池..

74. 曾經希望過自己出生於邊D國家
答:日本....

75. 依賴性強嗎
答:唔知.....

76. 數得出三個令人有厭惡感的人嘛
答: 數不出...

77. 有冇同過邊D明星合照
答:有....不過係細個果時

78. 有幾多經常提及的香港地方你是從未去過的
答:Disney....

79. 有冇乜野「古怪」既習慣
答 :唔知....

80. 人生當中暫時有邊D稱得上係轉捩點
答:唔知...

81. 父母曾經為你的甚麼而感到自豪
答:唔知..

82. 有冇乜野經歷到而家仲成日俾長輩提住
答:有掛......

83. 有沒有甚麼東西你的朋友都不喜歡, 只有你一個喜歡
答:有...

84. 有沒有甚麼東西你的朋友都喜歡, 只有你一個不喜歡
答:有掛..

85. 有冇邊個地方你去完聲稱以後都唔想再去
答:有...

86. 發生甚麼特別事第一個搵的朋友
答:癲翹.....

87. 有冇特別喜歡邊幾個中文字
答:冇......

88. 慣於「明戀」定「暗戀」
答:暗戀..

89. 印象較深的電影對白
答:D梅菜扣肉都唔梅...D蜜汁雞翅都唔蜜...D麻婆豆腐都唔麻...D乾煎蝦似濕煎蝦....D五花腩都唔腩(高朋滿坐)

90. 有冇嘗試過訓練自己的非慣用手
答:有..

91. 想變成另一個性別嘛
答:唔想....

92. 印象最深的小學同學
答:winnie....

93. o係icq多數用咩MODE
答:下....冇icq....

94. 邊D地方令你有愉快既回憶
答:泰國....

95. 邊D地方令你有不快既回憶
答:唔知呀.....

96. 有咩事你一遇到就會有莫名的厭惡感
答 有好多...

97. 數出十樣最喜歡的東西
答:電腦,電話,相機,MP3,DVD.VCD,貼紙,電話繩,衫,鉛子筆

98. 第一張擁有的CD
答:唔記...

99. 曾經迷戀過邊D明星
答:TWINS,JOEY,KENNY,小池

100. 最近有咩口頭禪
答:'係咩'    

**請Tag10個朋友
joey..芷芷..claudia..winnie..文燕..m祥..啊彭..杏仁..芷欣

 



2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


happy~ 分類: 未分類

今朝食完早餐,去左cut頭髮…

跟主去meet啊彭,joey同杏仁…

我地去左mk…

我買左好多小池D相!



2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


hi~ 分類: 未分類

近來個msn唔知做咩一on佢就自動off…

on成日都未on到!

on左之前add癲翹同佢傾左陣…

之後我,癲翹同m祥三拉傾電話…

收線後10幾分鐘…

癲翹call我…

教我整日記某D野…

有D係我自已整架!

係唔係好靚啊!

好想快D到聽日…

可以出去玩!

 



2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


hi~ 分類: 未分類

今日係到做中文件野…

仲有D相就做完la!

我,joey,杏仁同啊彭約左係星期六出去影相!

原來芷芷今日要返學…

佢一直以為聽日返!

冇野打…88



2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


好辛苦呀! 分類: 未分類

今朝啊媽問我點解唔出去…

呀…尋晚又話唔比我去今朝又問我點解唔去…

我同佢講話我中午出佢又鬧我…

癲翹佢地就好la有得去我都好想去玩!

我唔舒服都要我煮飯…好la煮完我叫啊妹拎碗…佢又話我唔做野!係到鬧我!

之後佢地食完我冇去[汁]野又鬧我…

一日到黑都係到鬧…

真係好想死啊!

不如你地提供D死法比我la!