今日起生個陣時
先醒起有實驗試
所以先記得要開lock「架」
羅I.S書=="
放學個陣
我地上5樓小禮堂
等個個「牛柏葉」揀人考先
我佔5到
23号仔仲早過我..
終於到我喇!
我同王蜂就去左實驗室排隊
我同佢1個牙sir
竟然被佢揀中做煲水
佢就好la
我要做燒火柴頭牙
好慘
初時我要點左幾次火柴先開到本生燈
到燒火柴頭la
一燒...
支火柴頭向上飛
嚇死我,好以個心跌左落黎
個個陳sir係度笑我=3=
到最後半分鐘
好彩做得晒
諗住落去食麵,等埋嘜嘜
嘜嘜落黎la
佢話佢好尾
我地覺得牛柏葉針對佢同lo姐
頂!!!
個牛柏葉日日扮cool
嘔.....
食元麵
走左去元朗廣場
去3聯買野
然後陪嘜嘜睇錶
我叫佢買$175個隻
佢話都好
行行下
見到大聲公同5知嘜水
個個人好以大聲公
可能佢牙哥
佢牙哥靚仔過佢好多
不過都係矮...
然後大聲公話"粉腸"
我話,粉嘜腸牙!豬大腸牙!
等陣佢走左
然後我同嘜嘜就番屋企lu。。
|