yanyi17 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]



FORUM MEMBER WRITE LOGIN LOGOUT 

 

暱稱: !*×●! | YI∠×﹍◆
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

☆★我的連結★☆

∼靜∼
∼Bear∼
∼ar思∼
∼ar蓓∼
∼fat彤∼
∼jessica∼
∼lo姐∼
∼rena∼
∼soso∼
∼牙董∼
∼珊珊∼
∼馬儀∼
∼敏sze∼
∼雯b∼

今日考實驗試... 

 
2007 年 1 月 12 日  星期五

今日起生個陣時

先醒起有實驗試

所以先記得要開lock「架」

羅I.S書=="

放學個陣

我地上5樓小禮堂

等個個「牛柏葉」揀人考先

我佔5到

23号仔仲早過我..

終於到我喇!

我同王蜂就去左實驗室排隊

我同佢1個牙sir

竟然被佢揀中做煲水

佢就好la

我要做燒火柴頭牙

好慘

初時我要點左幾次火柴先開到本生燈

到燒火柴頭la

一燒...

支火柴頭向上飛

嚇死我,好以個心跌左落黎

個個陳sir係度笑我=3=

到最後半分鐘

好彩做得晒

諗住落去食麵,等埋嘜嘜

嘜嘜落黎la

佢話佢好尾

我地覺得牛柏葉針對佢同lo姐

頂!!!

個牛柏葉日日扮cool

嘔.....

食元麵

走左去元朗廣場

去3聯買野

然後陪嘜嘜睇錶

我叫佢買$175個隻

佢話都好

行行下

見到大聲公同5知嘜水

個個人好以大聲公

可能佢牙哥

佢牙哥靚仔過佢好多

不過都係矮...

然後大聲公話"粉腸"

我話,粉嘜腸牙!豬大腸牙!

等陣佢走左

然後我同嘜嘜就番屋企lu。。

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 76 | »

fahREnHeit"