XPPPPP
今日搞左b.day party
點知勁多人黎5到V^V
省略中間勁無聊嘅部份
到到3點嗰陣
d男仔居然同我好冇義氣咁走哂
得番我.piyo.婷婷.同澔b
坐喺個搖搖扳上面
一路搖一路食壽司
超正XD
跟著同左婷婷去啟豐
佢話想整D屬於我同佢嘅野
傻仔XP
佢話要去整珠仔嗰D
本身我都5知佢講咩
跟著去到先知原來佢話嗰D穿D英文字母同圖案落條電話繩到嗰d
跟著同佢一齊穿
佢要整手扼
但係我淨係想整戒指
佢又叫我陪佢整
個阿婆又係咁玩慫恿
不過最尾我都冇屈服^^
反而係婷婷自己又整左戒指-___-
呢個時候
斌爺突然之間打黎
婷婷同佢講話我地喺啟豐
佢地話黎搵我地喎
o哂嘴
我地揀揀下
我喺塊鏡到見到佢地
我指畀婷婷睇
點都估5到佢會嗌住佢地囉
仲要點都估5到佢地會喺出面等我地搞掂-.-"
跟著我地一齊去左海濱
傾謁.玩
好開心^v^
今日真係我過過咁多年黎最好玩&開心嘅愚人節!XDDD
聽日就生日啦
期待ing^^
|