今日
終於考哂試啦
5想提sci囉...SoS
之後同芷澄&林悅韻&曹卓琳返p.school探老師^^
一入到去要填訪客嗰D野
有個係填咩身份嘅
有訪客牙XX牙嗰d
校務處個auntie
指住個畢業生嗰到叫我地圈
芷澄問佢
係咪圈畢業生牙
個auntie話係牙
跟著我地5知點解突然之間好興奮
話 哇 我地係畢業生牙^^
......
買左d西餅返去
次次走埋去請佢地食
佢地就問
咦 你地今日5使返學咩
林悅韻勁搞笑
一路數著有幾多個老師問過
超勁 有成10個囉XD
見到黃佩賢老師同其他好多老師
Hapi>V<
同黃老師傾左好耐謁
講左好多野
跟著去左library
勁靚囉
同以前5同哂
原來重新裝修過
搞到我們狂話有冇搞錯
等我地走左先黎裝修(<--突然之間諗起打波先黎落雨XP)
真係靚到嚇死你
成座城堡咁
閱讀角嗰到都變左做草地
周圍都係藍天白雲
芷澄仲話自己好似princess咁
林悅韻即刻打擊佢
超爆笑xddd
跟著我地去左computer room
都冇咩變到
同以前一樣
我地成功混左入去玩
用返之前個ID入都入到
哈哈...超HapiXD
我喺到走黎走去睇下有冇computer冇畀王主任control住
跟著有個"靚"妹又學我咁
裝下裝下
畀王主任鬧
我喺度偷笑xppp
又有個人個mon畀佢自己5知搞左d咩
個mon黑哂
我本來仲諗著話畀王主任聽(<--報寸xd)
點知畀佢隔離嗰個搶左我嗰份黎講
跟著附近嗰幾個又多事走埋去睇
有個"靚"仔過去嗰陣畀條電線一kick
成個趴落張枱到
勁norXPPPPP
不過我諗3年班冇咩人識咩叫nor...
王主任即時揸mic鬧人
我o哂嘴-.-"
態度變得勁快...
hea左陣就走lu
落小食部買fiSHbALl
本來滿心期待可以食到大半年冇食到嘅fiShBAll
點知...
本來4蚊4粒嘅大大粒嘅fishball
e+變左做4蚊8粒嘅超迷你型fishball
望住d魚蛋o哂...
跟著去左m記食lunch
e+有d喉嚨痛ToT
今日打左好多
see 1Emates tmr~
|