今晚我出左去反..
反反下超凍...
所以去左牙欣屋企..(((打機XDD)))
打打下..俾機俾肥lam搶左去..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
所以我同牙丁..倩.走先.
本來諗住3條友出公園...
點知牙丁無lala go home ...
so..me&倩刀go home..
之後我無lala 去了彩雲..==’’
就係禁..............88