返學果陣`落雨 ____
係火車站行過去學校果陣 個個拎住把遮係甘沖過黎喎 頂 左撚住哂
上班主任堂 個miss叫我做唔知乜野 問我得唔得 頂 唔通話唔得咩
上 I.S la... 期待已久既 I.S WakaKa!!! XD
上上下做實驗 要將第十組d人分去第2組lOr
佢地係度將d野溝黎溝去 XD "溝"得好掂Lor
對面果d同學仔 叫完人個名係度扮唔係佢叫 Hehe 唔知邊個呢??!! XD
arT個老師好兇Wor `點可以甘同同學講野架 冇帶野都唔洗甘下 -___-
音樂堂順號數坐 =]
`lunch又第2個學長 學長哥哥 ;好嘔心 -__-
EnG堂用eng祈禱 38 同 36 都中左要讀果篇野 `嚇親我ar
中文堂個老師勁pk 想點丫你!!!!????????????????
`放學果陣見到條pk prefact (類似甘串) 啤咩啤呀!
喂!!! 你係咪 xyz 丫??
|