行番學校果陣落雨
見到有個我地學校既人冇遮 其實我都想遮你架!!!
只可惜 唔知點開口lor 不過果陣都唔係好大雨 =] Sorry ar!!!!!!!!!!!!!
班主任堂 投票整唔整班衫 緊係整啦 XD 成功通過左!!!! :)
\/\/ow 又到左I.S堂la XD 支立燭甘細支架 大支d就正啦 XP
Maths 個阿sir話哩間band2頭 -__- ... 唔係幾信lor
38號同學 比個pk茹見到佢上堂前係度抄功課 -___- 頂 收左佢果2張野ar
中文同PTH 都係個pk茹汝歡教 = =
Eng堂默書; 5個生字 XD 好簡單咋 =]
差唔多放學果陣個miss (班主任) 狂係度話我地 又話下星期一調位 廢是我地嘈 = = 調完又調!??
呵呵 老師話我乖 老師真係英明呀!!!!
同學!!! 你好型喎 =] Wow......... 
|